Najnowsze Wpisy

W sqll Komentarze (0)
13. października 2004 16:50:00
linkologia.pl spis.pl

Dzisiaj juz zdrowa jestem:):) z czego sie bardzo ciesze...po lekcjach bylam u Sylwi z Gaba i Ania i przez krotka chwile byl Krystian...I chcial mi zabrac buty:P ale mu oczywiscie na to nie pozwolilam:P Sylwia myszko zdrowiej szybciutko:):) A ty Gaba zastanow sie bardzo dobrze nad tym co chcesz/lub zamiezasz zrobic...Bo ja niewiem czy to jest warte swieczki...bo co bedzie gdy sie swieczka wypli? Wtedy bedziesz zyc w ciemnoscia (ale nie do konca zycia:P:P)Kiedys to napewno minie:P Teraz poraz kolejny sciagam Kazee bo mialam niedawno scanowanie dysku...I cala moja muza przepadla...Dobra koncze...Papapa:*:*

wspomniana : :

hej... Komentarze (1)
11. października 2004 20:20:00
linkologia.pl spis.pl

hej...narazie ten blog nie bedzie super bo powoli do chodze do wszyskiego...to mial byc ponury blog...ale ten szablon mi sie spodobal...jak znajde inny to go tutaj wrzyce ale jak narazie niech bedzie tak jak jest...wkoncy nie da sie wszystkiego zrobic na raz?!
Jak narazie powiem:
Jestem chora...mam gorączke...Boli mnie gardlo...i jest mi choro i nie wesolo...
dobra koncze paps:**** moze pozniej cos napisze;);)

wspomniana : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

odgapiary | sto | pyrrka | katrinka19 | bubol | Mailing